OUR ADVERTISEMENT

Wednesday, May 2, 2012

Tebus BAUCAR BUKU dapat ini...

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Haha...baru aku nak kecoh pasal baucar buku RM200. Kawan-kawan sekampus selepas beberapa hari ambil baucar sibuk tebus itu ini, buku, alat tulis terus dikebas! aku buat dunooo saja. Hihi...sampai habis final exam, di tangan masih ada 4 keping baucar...31 Mac dah dekat,..aduiii melepas...nasib baik tarikh tamat tempoh dilanjutkan sehingga 30 April. Hmm nantilah..dan perkataan 'nanti' tu  lah ngam-ngam 30 April baru-baru ni aku tebus baucar buku 1M...last minit !!!


Breakfast first @ KFC

Ni lah barang-barang yang aku kebas dan ambil sesuka hati !!! sayang tu dek oiii kalau tak tebus :)

Lokasi: Eaton's, Centre Point, KK, Sabah


 Photo Paper --> dapat print gambar puas-puas then kasi frame..hihi

 Buku Ilmiah --> memang best !!!

 Stapler --> sebab beli, yang lama dah hilang

 Glue Stick --> lebih selesa dari yang liquid


 tak tau apa nama benda ni tapi fungsinya untuk buka 'peluru' stapler...




 



Siap untuk dikira....
Good bye baucar buku !!!
next sem aku mau lagi tapi mesti wang tunai..HAHA ! ^_^v


3 comments:

HAFIZAL said...

BERTUAH BADAN

Syafiq Ahadin said...

hahahahaha! sy pula habis time februari lagi.... paling manang....

Nurafizah Che Ap said...

xdenye next sem dapat lagi. tunggu pilihan raya 4 tahun lagi ye.

MY SWEET HEART

SUKA SAMA SUKA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2leep.com