OUR ADVERTISEMENT

Saturday, November 19, 2011

Semester Baru...Semangat Baru...Gaya Baru...

tuan belog yang tak seberapa kacak!


Assalamualaikum dan salam sejahtera.




Sob...sob..sob..flu yang menyerang diri ini. Nak nangis pun ada jugak, tambah lagi nak buka semester baru next week ni. Go back uitm, berpisah dengan keluarga yang tercinta buat sementara waktu, hmmm tak der maknanya nak nangis-nangis segala. Dah tiga semester begini tak kan tak biasa berjauhan ngan famili. Ayah ibu, anak mu hendak pergi merantau buat seketika untuk mengutip ilmu...halalkan segala makan dan minum ku sepanjang keberadaan ku pada cuti semester di rumah ini...ecehcehcehceh...tak nak sedih-sedih XD




Minggu depan dah start kuliah, alhamdulillah masuk tu dah berada di semester 4. Setiap orang ada azam masing-masing..tak gitu?.macam tu juga aku, apa yang aku harap adalah mempunyai semangat yang kental untuk mengharungi segala macam halangan dan rintangan yang melanda..hey jebat!..haha...semoga Allah sentiasa mempermudahkan segala urusan ku dan kita semua.




Gaya baru?..apa yang nak ditonjolkan?..nak ada red carpet dengan penampilan  yang bergaya sakan sambil senyum-senyum tersipu malu dan paling tragis nak tergelincir sebab baru lepas hujan diiringi jeritan dari bukan peminat yang semua menaiki kereta ala-ala mewah dan aku jew yang jalan kaki di red carpet tu dari gate sampai hostel...hahaha. Sudah..sudah!..hmm..malas nak gaya-gaya sangat semester baru ni, biasa-biasa pun kira ok yang penting penampilan diri tu diutamakan agar elok di mata orang yang memandang. Otak pun kena 'bergaya' juga.


Whatever it is, semester baru ni ku harap memberikan sinar yang baru terhadap semua bidang yang akan ku pelajari.






"Do what you like, like what you do!"


4 comments:

LaLa mhdnor said...

saya pulak baru nak abis sem, da nak start cuti =D

Sarah Mnasir said...

selamat kembali ke UiTM la kte yew.. hee.. btw tdi ara na ukak blog ni kuar malware la.. huu

zidEL zhafiz said...

rambut steady bro..!!!! =))

nurul afika said...

UiTM dihatiku :)

MY SWEET HEART

SUKA SAMA SUKA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2leep.com