OUR ADVERTISEMENT

Thursday, June 2, 2011

Putera William bercerai dengan Kate Middleton?

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua..


Baiklah dimulakan cerita, betulkah Putera William dah bercerai dengan Kate?? banyak sumber mengatakan bahawa mereka ni sudah bercerai..termasuklah website antarabangsa yang banyak menggembar-gemburkan tentang perceraian mereka ni..




LONDON—Barely a month after marrying 29-year-old Kate Middleton in a royal wedding ceremony watched by an estimated 2 billion people worldwide, Prince William announced Tuesday that he and Middleton have divorced and that the entire marriage was "a tremendous mistake in every possible regard." "I really don't know what I was thinking—we're a terrible match, I don't love her and never have, and, to be honest, I never really had any interest in being married in the first place," announced the now unattached Prince William to a dead-silent British press corps. "People thought our wedding was some sort of fairy tale, but I assure you it was all just some ghastly ceremonial farce that got out of hand. I'm just relieved it's over, frankly. And I'm glad I'll never have to see that awful woman again." Prince William then told the assembled reporters, "Well, see you all later," smiled, and walked back into Buckingham Palace. Sumber: sini

Kalau betullah dorang ni bercerai, majlis perkahwinan mereka yang grand tu tak ada maknanya.."ROYAL WEDDING" tu..seluruh dunia memberi liputan meluas majlis perkahwinan mereka secara live.


Berita perceraian mereka yang tersebar ini mungkin akan memeranjatkan pelbagai pihak. Namun tidak bagi rakyat Britain sendiri kerana semasa Putera William dan Kate masih bertunang, tiga bulan sebelum majlis perkahwinan berlangsung, rakyat Britain sudah mempertaruhkan bahawa mereka akan bercerai. Apa-apa pun kita tunggu dan lihat...

9 comments:

haslinda said...

ada org kate cite ni x betol...confuse...haishhh...:)

Muhammad Khairul Fahmi said...

@haslinda yup..sahih tak sahih blum diketahui...mmg konfius btul :)

Izz Latif said...

~ouh~
yekew??...
belum confirm kan

www.izzlatif.blogspot.com

Muhammad Khairul Fahmi said...

@Izz Latif a aa...bru kbr angin jew ni..huhu

Lady Anne said...

tipu ja tu...ni media punya pasal la:P

fara_farez89 said...

la tak kn bru khwn da na cerai

Nazirah said...

byk sgt publisiti..

Nazirah said...
This comment has been removed by the author.
Mra Mastura said...

?-____-" xkan dy ckp mcm tu. adeh

MY SWEET HEART

SUKA SAMA SUKA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2leep.com