OUR ADVERTISEMENT

Wednesday, June 8, 2011

Bayi mati dibunuh tikus raja pembunuh



Tikus yang bersaiz kucing dipercayai pernah membunuh dua bayi perempuan di Afrika selatan. Sumber daripada laporan akhbar menyatakan bahawa satu daripada bayi berkenaan ditemui dengan mata terkeluar.


Ibu kepada mangsa berkata, "Saya tidak boleh melupakan bagaimana teruknya rupa anaknya selepas melihat mata mangsa terkeluar".


Tikus tersebut memakan daripada kening bayi sehingga ke pipinya, kemudian mata yang lain bergantungan.


Tikus raksasa mempunyai saiz sehingga tiga meter termasuk ekornya dan mempunyai gigi depan lebih daripada panjang satu inci. Tikus pembunuh ini dikenali sebagai tikus raksasa di Afrika dan merupakan tikus yang terbesar di dunia.


Dalam kejadian berasingan di Soweto, bayi perempuan kedua yang meninggal dunia diserang oleh tikus berlaku semasa ibu muda kepada bayi berkenaan sibuk bersembang dengan rakan-rakannya.


Polis Bongani Mhlongo berkata, "Ibu mangsa ditangkap atas tuduhan kelalaian yang menyebabkan bayinya maut".


Rentetan daripada kes yang semakin membimbangkan orang ramai, operasi mematikan tikus dijalankan di serata Soweto.



10 comments:

Rfiyy_tHeGastropod@gUrL said...

cian mama mangsa plang kena tahan... sudah lh sedih anak meninggal.. kna tangkap g.. pa lh nsib...

salwaismail said...

makaii. besarnya.
:DD

misz sheyla said...

ya Allah...dasyatnye....

misscha said...

MasyaAllah.....

Lady Anne said...

OMG!! Besarnya...nasib teda di Malaysia..

SoLy SoLicious said...

mak oooiii..besaq nye.... seram nengoknye....
dah la mkn budak lg....ganas sungguh

DINI said...

macam rimau dah kucing ni kan. fahmi tak letak gambar bayi tu? dini tgk kat paper, comel budak tu. sian, kena makan. tikus ni kne pelihara bagi jinak :p

kotak bulat said...

ish..besarnya.. menakutkan je

♥Lady Ainaa♥ said...

Besarnyew tikus!!!!! huhuhuhu

Eryati said...

WOOOO..BESARNYA CIK T..

MY SWEET HEART

SUKA SAMA SUKA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2leep.com