OUR ADVERTISEMENT

Sunday, February 20, 2011

SAYA SEORANG BLOGGER YANG AKTIF !

Kamu tau tak, bro Ben Ashaari ni sorang blogger boy yg terkenal, bagi yang dah lama berkecimpung dalam dunia blogging ni msti dah tau kan?...mcm2 segmen yang dia buat untuk para blogger. So kali ni dia buat segmen, saya seorang blogger yang aktif. Aku blogger aktif ker? bolehlah dikira aktif sebab mcm2 perkara yang aku mau coretkan kat blog aku ni but depends on my time la...hehe..sebab apa aku join segmen ni, sebab aku mau blog aku ni tersenarai dalam blog list BEN ASHAARI II




Sambil tu dapatlah promote sikit blog aku yg tak seberapa ni, tambah2 lagi aku seorang blogger baru ni =))


Jom blogger girls & blogger boys ramai2 kita join segmen ni kat sini....tutup malam ni yar....SALAM...

No comments:

MY SWEET HEART

SUKA SAMA SUKA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2leep.com