OUR ADVERTISEMENT

Sunday, March 13, 2011

Jom Jenjalan Dengan Jejariruncing

[info]


Assalamualaikum & salam sejahtera buat semua...sebelum 'monday blue' menjelama ni nak release tension sikit buka blog, tup2 ternampak pula bloglist followers aku ni dorang buat entri 'jom jenjalan dengan jejariruncing..sebelum ni memang aku dah penah dengar blogger jejariruncing ni, dengan follower'nya yang ramai serta pageview'nya yang sekelip mata meningkat. Cayalah sis...

Kenapa aku suka baca blog jejariruncing ni adalah disebabkan entri-entrinya yang sesuai dibaca oleh segenap lapisan umur. But most popular entry for me in her blog is fashion because it seems as medium to girls get the new fashion to them. Kira up to date lar..

My name is Muhammad Khairul Fahmi. U all nak tau dari mana aku dapat tau blog jejariruncing ni??..hurmm time tuh aku mau try search my blog dari homepage google, muhammad khairul fahmi..sekali aku taip nama aku tuh dengan hasrat sekiranya ada pautan blog aku yang dipaparkan, namun hasil pencarian yang banyak kuar ialah, Khairul Fahmi, Khairul Fahmi, Khairul Fahmi....aku taip lagi khairul fahmi, saja jar nak try apa yang kuar lagi selepas tu...hohoho...kat sana ada pulak kuar 'khairul fahmi sudah berpunya'..search lagi...macam spy pulak aku time tuh...terlari niat..kekek....tup2 jumpalah blog jejariruncing empunya c khairul fahmi goal keeper tersohor kat Malaysia ni..hehehe..apa lagi aku terusss follow....

Hurm sis elia, sebenarnya aku tak ada idea lah nak cadangkan untuk blog sis tu, coz has been completed...cuma aku nak sis buat lagi contest soon...hihi..itu saja.\


Soalan?? emm...agaknya bila sis elia nak naik pelamin?

6 comments:

Elia Si Jejariruncing said...

bile ye? hurm..bila pelamin tu siap dibuat. naiklah kite keatasnyee.. hehehe

Muhammad Khairul Fahmi said...

hihikk..bila pelamin tu siap dibuat yeww??? pasti siap tu sis..ngeee...xpew2 mahligai indah akan t'bina jga antara sis ngan c dia..insyaAllah..aku doakan semoga sis cpt2 nek pelamin =)

sjaa64 said...

feewitt!!nama dah sama dah..nuka pun ada iras2 khairul fahmi goal keeper tu..heee (^_^)

dr jejari runcing...meh baca mine http://jaa64.blogspot.com/2011/03/jom-jenjalan-dengan-jejariruncing.html

follow sini btw..

Muhammad Khairul Fahmi said...

@jaa64 ok thanks..nama jew hmpir sma, muka tu bolehlaa..hehehe (^_||)

zikeryhassan said...

elok la tu. nama ngan muka kau pun nak sama da.

Muhammad Khairul Fahmi said...

@zikeryhassan hehe..xdew larhh, nnt marah sis elia kta..khairul fahmi dia is khairul fahmi dia..hehehe

MY SWEET HEART

SUKA SAMA SUKA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2leep.com