OUR ADVERTISEMENT

Sunday, March 27, 2011

Sabah Juara Akademi Al-Quran musim ke-5

Assalamualaikum warahmatullahi wabarkatuh & salam sejahtera...
Alhamdulillah..akademi Al-Quran telah melabuhkan tirai dengan jayanya semalam yang di pancarkan dari Pusat Konvokesyen Antarabangsa Putrajaya (PICC), pada 26 Mac 2011 yang bermula jam 8.30 hingga 10.30 malam hanya di TV9 Di Hatiku


Suatu kebanggaan sebagai anak jati Sabah kerana buat julung kalinya kejuaraan AQ 5 ini telah dimiliki oleh peserta dari Sabah...sekalung tahniah buat Mohd Syahriansyah Apin (gambar atas). Beliau memenangi wang tunai RM30,000 dan piala beserta hadiah iringan lain termasuk biasiswa tajaan Universiti Antarabangsa Madinah. Tahniah sekali lagi untuk anak kelahiran Sabah ini.


Saguhati peserta AQ 5:

Mohamad Husaini Mahmur, 19 tahun, Negeri Sembilan

Muhamad Nasir Mohamad Salleh, 21 tahun, Selangor

Suhailah Zulkifly, 22 tahun, Melaka


Akademi Al-Quran diwujudkan untuk melahirkan generasi Al-Quran dengan mendedahkan mereka mengenai ilmu pembacaan Al-Quran, menekankan elemen berlagu serta tarannum dan qiraat tertentu dan paling utama adalah menyemarakkan minat penonton terhadap ilmu Al-Quran melalui satu-satunya rancangan realiti berteraskan Al-Quran

mod menaip: bangga dengan kejuaraan anak kelahiran sabah

16 comments:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

tahniah pada anak jati sabah yg dpt membanggakan negeri sabah sendiri ;) huhu
owh yg bawah tu ada bunga skuntum..apa lg mi.. ekekeke..

Muhammad Khairul Fahmi said...

@♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ skg ni kira balance lar coz sblum ni sabah t'kenal dgn kehebatan pnyanyinya yg menang dlm rancangan realiti hiburan..
alhamdulillah rancangan yg b'unsurkan keagamaan pun sabah mampu menaklukinya...=)

hoho..sekuntum bunga ekk..xbrani kacau lar sis..heheee

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

ahahaha pemalu!

fahmi..entry utk kamu..

http://eppyphamdiary.blogspot.com/2011/03/hadiah-pun-musti-mau-pink-ahahaha.html

Muhammad Khairul Fahmi said...

@♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ tq sis atas entri tu...fahmi terharuuuu sgt..huhu
btw keep n touch sis ;)

Nur Liyana said...

wah..tahniah tahniah......hehee
bangganyer kamoo.hahahah

jemput ke blog yana!!!!

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

no poblem dik..kicik punya hal ;)

Muhammad Khairul Fahmi said...

@Nur Liyana okayy....tq..
nnt fahmi singgah ;)
epi weekend..

Muhammad Khairul Fahmi said...

@♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ tapi besar bg fahmi...hihi
makacihh...;))

Qaseh dalia adelia said...

huhu kempunan ..semalam dah tengok separuh lepas tu hujan tb9 jadi kabur grrr

Muhammad Khairul Fahmi said...

@Qaseh dalia adelia xpa2...myb 2 3 ari ni adalah kna upload kat u-tube tu..
bole tgk sma2 =)
hepi weekend....

EB said...

Sabah Boleh!
Waaa hebatlah.. Aku x tau plak dia ni org sbh.. thanks for you info...

Muhammad Khairul Fahmi said...

@EB yup! buleh bh klu ko..hehe..
ok...sma2..keep n touch =)

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

kongsila..xde sape nak marah pun hehe..
psstt..berentap ngan dak arab nmpak..huhu dua2 pun hero daaa ;)

Muhammad Khairul Fahmi said...

@♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ makasih....
iyaaa..hihi..fahmi sibuk bca entri sis yg dulu2 td..hehe

bila blog bercerita said...

incik fahmi xnak try masok kew tok sesi akn dtg...??ne taw leyh mng gak..ngeee~

Muhammad Khairul Fahmi said...

@bila blog bercerita sesi apa tu ar...? (^_^)>

MY SWEET HEART

SUKA SAMA SUKA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2leep.com