OUR ADVERTISEMENT

Friday, May 27, 2011

Cerita Lawak | Sperma


Pada satu hari seorang lelaki tua berumur 75 tahun telah datang berjumpa dengan seorang doktor untuk membuat analisis kandungan jumlah sperma yang ada di dalam air maninya. 

Kemudian doktor itu pun memberikan botol sambil berkata "Pakcik ambil botol ini dan esok datang balik jumpa saya bersama dengan contoh air mani pakcik di dalam botol ini ye."

Pada keesokan harinya, lelaki tua itu datang kembali bersama botol yang diberikan oleh doktor semalam. Namun begitu doktor itu mendapati di dalam botol itu kosong saja dan tidak ada langsung air mani orang tua itu. Lalu doktor pun bertanya kepada orang tua tersebut, mengapa tak diisi contoh air mani ke dalam botol tersebut.

Lalu lelaki tua itu pun menjawab, "Tuan doktor, ceritanya begini, memula tu saya gunakan tangan kanan saya tapi tak dapat jugak. Kemudian saya cuba guna pula tangan kiri saya pun tak dapat jugak. Kemudian saya suruh isteri saya tolong pula. Isteri saya memula guna tangan kanan tapi tak dapat jugak, kemudian guna tangan kiri pun tak dapat jugak. Kemudian isteri saya cuba menggunakan mulut pula, memula dia pakai gigi dalam tapi tak dapat jugak, kemudian guna gigi di luar pun tak dapat jugak. Sungguh susah..."

Akhirnya kami panggil anak perempuan jiran di sebelah rumah kami, dan dia juga telah mencuba gunakan mulut dan tangan tapi tak dapat-dapat jugak." Terang lelaki tua itu. 

Doktor amat terperanjat. "Apa..! Awak mintak tolong dari anak perempuan jiran awak..??!!!!".. Lelaki tua itu menjawab lagi. "Ya betul tuan doktor, bagaimana kuatnya kami berusaha, tapi masih tak dapat-dapat juga nak bukak... ... ... ... ..penutup botol nih... !"

5 comments:

Aisyah Aina said...

hahaha...penutup botol rupanya XD

mate saya bulat said...

wehuwwwwwww. (:

Siti Suriani said...

hahaha.. habat giler citer.. :p

scha said...

hye, salam perkenalan dari scha jugak! btw, nice blog.. suka blink-blink tuu .. :) urm nice entry.. so funny :D

EiZaRaZiErYa said...

ahahhaa....cian at doktor 2...tekojot dy...penutup botol upenye~ sje je cite ni an..klw dy ckp pggil ank laki jirn sblh...x sesuspen nilah..ahaha.. wink3 >_<

MY SWEET HEART

SUKA SAMA SUKA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2leep.com