OUR ADVERTISEMENT

Monday, May 30, 2011

Pasangan mabuk lakukan seks di khalayak ramai

Sebuah video merakamkan aksi pasangan mabuk melakukan hubungan seks di khalayak ramai tersebar di internet. Pasangan tersebut didakwa melakukan aksi memalukan itu di sebatang jalan yang sibuk di China.

Video klip sepanjang 38 saat itu memaparkan aksi seorang lelaki dan pasangannya yang mabuk berbaring di pangkuannya di sebatang jalan di Tianlin, Shanghai.

Baju perempuan yang terbaring di pangkuan lelaki terbabit dilihat terselak sehingga mendedahkan payudaranya.

Lelaki tersebut dirakam mencium bibir serta payudara wanita tersebut.




Orang ramai yang lalu lalang di situ termasuk seorang lelaki berpakaian lengkap sebagai seorang pengawal keselamatan, hanya menyaksikan kejadian tersebut dengan wajah yang terperanjat dan kehairanan. Namun begitu tidak seorang pun yang bertindak menghentikan perbuatan memalukan itu.

7 comments:

♥yaya budak suka embun♥ said...

ish ish

macam macam

depan orang ramai pun menjadi

Lieyda said...

eee xmalunyeeeeee

Aisyah Aina said...

takde siapa nak menghentikan perbuatan memalukan tu sebab lagi suka tengok...haha :D

selamat bukan kat Malaysia...

♥Lady Ainaa♥ said...

itulah bahayanyew Arak ini...hurm...tgok la, Allah dah tarik rasa malu itu..habesla...hummm

Fika Rozaidi said...

boleh pulak mcm tu. *geleng geleng kepala*

Honey Barney said...

isshhhhh...
terokkknyeeee..

~tRah~ said...

ish3!!pa la mo jd ngan manusia zaman skg....hoho

MY SWEET HEART

SUKA SAMA SUKA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2leep.com