OUR ADVERTISEMENT

Tuesday, May 31, 2011

Gadis Comel..namun sudah 10 tahun tak gosok gigi


Comel, putih melepak. Kalau nak meminang tak kalah dah. Tak rugi, tapi sanggup tak anda beristerikannya? Gadis yang berusia 20 tahun yang menjadi bintang di acara Mars Virus.Satu program television paling popular di Korea Selatan. Gadis Seoul ini bernama Ji Hyun Ji tetapi ia mempunyai kebiasaan yang pelik daripada orang lain.

Ji Hyun Ji mengaku tak pernah lagi menggosok giginya sejak 10 tahun lalu."Saya tidak tahu mengapa orang harus gosok gigi, kerana tak ada orang lain yang akan melihat ke dalam mulut anda," kata Ji Hyun Ji, santai. "Bagi saya, tumpukan sisa makanan itu akan menjadi perlindungan bagi gigi saya."

Mars Virus memiliki rating tinggi di negeri ginseng itu. Acara ini mengundang tetamu mereka yang memiliki kebiasaan atau perangai yang aneh, tetapi mereka tetap berbangga dengannya.

Hyun Ji bukan gadis berpenampilan "bersugi". Ia kerap menggamit perhatian kerana kecantikannya dan mendapat gelaran baru sebagai Miss Cutey Yellowish, setelah dia mendakwa dirinya berhenti menggosok gigi satu dekad yang lalu.Terakhir kali ia ingat melakukannya ketika ibu menggosok giginya ketika berusia 10 tahun.

Kebiasaan hari-harinya dia hanya mencungkil gigi depannya jika ada makanan melekat. Meskipun Hyun Ji telah melupakan cara menggosok gigi, program ini mencuba untuk memujuknya supaya menggosok giginya.


Fahmi: tak guna ada muka cantik tapi kebersihan diabaikan...kalau aku reject terus!

10 comments:

GeminiGurlz said...

haiya.... kenapa tidak gosok gg ho...eeee...

Mylady said...

ewww..geli geleman rasa...

hudaa.udey said...

haha! mane dpt pasal nii? hee muke comeii..xsgke.. :)

Rozuan Ismail said...

harap je cantik tapi gigi berbau =(

Cik Aish said...

geli ah ..harap muka je comel..haishh malu kaum btul

wahida idris said...

ewwwwww

cik najihah said...

opss hilang comel

Aisyah Aina said...

euuwww! geli je...entah2 ada jugak artis2 kpop yang tak gosok gigi...kahkah

syrupmasin said...

wuahahaha..org macam nih pon ade ke?? haha

eVa said...

kalau org tak nak kawen dgn dia, apatah lagi nak bkawan. kalo dia tak bckp atau bukak mulut xper gak.. hembusan nafas setiap kali bcakap tu.. adohh.. pengsan trus..

MY SWEET HEART

SUKA SAMA SUKA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2leep.com