OUR ADVERTISEMENT

Tuesday, July 19, 2011

10 Benda teraneh yang pernah dilempar ke dalam padang bola sepak

Bola sepak merupakan permainan yang terbesar di dunia yang menjadi tumpuan seluruh dunia amnya lebih-lebih lagi jika sesuatu perlawanan tersebut melibatkan team atau kelab antarabangsa yang mempunyai fans masing-masing. Ketidakpuashatian akan melanda dalam kalangan fans itu sendiri jika team yang mereka sokong mengalami kekalahan teruk, perpindahan kelab dan seumpamanya...jadi bagi menyuarakan ketidakpuashatian mereka kepada team yang mereka sokong atau kepada pihak lawan, mereka akan membaling sesuatu objek ke dalam padang seperti apa yang korang tengok di bawah ni.


1. Bola Pantai

Terjadi di Skotlandia pada pertandingan Celtics vs Glasgow.


2. Kepala Babi


Ini merupakan hasil kekesalan fans Barcelona terhadap Luis Figo, kerana Figo berpindah ke Real Madrid yang merupakan musuh utama Barcelona. Yucksss!


3. Scooter


Ini terjadi pada saat pertandingan Inter Milan vs Atalanta. Sebelum pertandingan bermula, fans Inter Milan mencuri scooter dari fans Atalanta dan memasukkannya ke dalam stadium. Scooter di simpan di tempat kosong di dalam Stadium San Siro.


4. Arnab


Ini terjadi di Yunani, ketika pertandingan tim Apoel vs Omonia Nicosia berlangsung.


5. Vibrator (penggetar)


Penyokong fanatik di Argentina melemparkan vibrator ke dalam padang.


6. Babi


Ini terjadi pada salah satu kelab di Poland.


7. Botol Wiski


Terjadi di Spanyol tahun 2006, ketika pertandingan Atletico Madrid vs Sevilla.


8. Donat


Penyokong Hajduk Split (Croatia) memprotes presiden kelab mereka dengan melempar donat ke dalam padang. Kebetulan Presiden Kelab mereka mempunyai perusahaan kuih donat.


9. Granat Tangan

Dalam pertandingan pada tahun 1966 pertandingan antara Millwall dan Brentford di Den Lama, seseorang dari penonton melemparkan granat pada Brentford kiper Brodie Chic, yang mendarat tepat pada tujuan.

Setelah mendapatkan lemparan dari penonton, Brodie meminta pengadil garisan untuk datang mengecek benda apa yang dilempar untuknya, setelah pengadil garisan mengecek bahawa benda itu granat, ia langsung mengisyaratkan semua pemain untuk meninggalkan padang dengan secepat mungkin.


10. Bola Tenis


Para penggemar Hull City memutuskan untuk melempar bola tenis pada pertandingan Piala Liga di Stadium Reebox melawan Bolton untuk mendapatkan perhatian media Lloyd, Dan itu berhasil.


No comments:

MY SWEET HEART

SUKA SAMA SUKA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2leep.com