OUR ADVERTISEMENT

Wednesday, July 20, 2011

PENGOMEN KENCANG BLOG FAHMI DI SINI

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Harap korang semua dalam keadaan sihat walafiat dan semoga segala urusan kita sentiasa dipermudahkan olehNya. So entri aku kali ni berkenaan dengan pengomen kencang yang seyesly kiut-kiut dan ganteng-ganteng gitu ya..hehe..aku ada print screenkan seperti di bawah.



Itu dia CikHaniBhulat kita yang sememangnya bulat berada di ranking pertama, jangan marah yeww...hihi..meh serang blog dia...

klik header untuk ke blog CikHaniBhulat

*Thanks kepada korang yang sudi komen blog aku yang tak seberapa ni, terus bersama fahmi di sini... (~_^)v

5 comments:

Anonymous said...

wow! i'm the 2nd! hihihih

Firdaus Life said...

ergghh aku ditangga ke 5 :D

haslinda said...

yuhu... nama cek ada dlm list... sama2 ^^

Honey Bhulat said...

biar benar hani yg pertama..selama ni main komen je...tak sngka lak hani dah jadi pengomen tegar belog fahmi..thanks ye sudi tempek header tu kat cini =)

Suhazli said...

bro..promote la segmen aku lak..hahaha..gurau jek..

MY SWEET HEART

SUKA SAMA SUKA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2leep.com