OUR ADVERTISEMENT

Monday, July 11, 2011

Facebook bukti wajah sebenar Megan Fox

FOX kirim gambar dari album dalam laman sosial Facebook nafi wajah disuntik Botox.

Bekas pelakon Transformers nafi suntik Botox

LONDON: Megan Fox menggunakan khidmat halaman Facebook untuk membantu mengenepikan laporan kononnya beliau mendapatkan rawatan suntikan Botox untuk menegangkan kulit mukanya.

Aktres itu menepis khabar angin dengan mengirimkan satu siri gambar melalui halaman Facebooknya dalam album bertajuk ‘Perkara yang tidak boleh anda lakukan dengan wajah apabila menerima suntikan Botox’, lapor Daily Mail.

Fox cuba membuktikan otot dahinya tidak kaku apabila beliau membuat beberapa ekspresi muka. Dalam satu rakaman, bekas bintang Transformers itu sengaja mengerutkan dahi manakala satu gambar lain menunjukkan dia membuat wajah seolah-olah sedang dilanda kebimbangan semata-mata untuk menunjukkan kedut di dahinya.

Pelakon berusia 25 tahun itu juga turut menunjukkan aksi wajah mengejutkan dalam rakaman gambar lain.

Sementara itu, dalam gambar terakhir Fox merenung ke arah kamera yang memaparkan kening beliau yang melengkung.

Dalam satu kemunculan di permaidani merah baru-baru ini, Fox kelihatan begitu sempurna dengan bibir tebal sehingga mencetuskan khabar angin kononnya aktres berkenaan menjalani pembedahan plastik atau suntikan di wajah. 

Sementara itu, dalam laporan femalefirst.co.uk. aktres itu mengakui dia tidak mengikuti amalan diet yang ketat tetapi lebih suka mengamalkan memakan banyak makanan mentah.

Pelakon yang mengahwini Brian Austin Green itu menjelaskan beliau memastikan dirinya akan makan lima kali sehari bersama vitamin dan mineral tambahan.

“Saya makan lima kali sehari dan tidak mengamalkan diet, tetapi saya mengambil makanan sihat, kebanyakannya makanan segar dan makanan sayuran tanpa tenusu,” katanya.

“Saya juga mengambil makanan tambahan seperti silika dan minyak ikan. Ia mungkin sukar dilakukan setiap hari apabila berjalan dan terbabit dalam penggambaran filem tetapi saya sentiasa mencuba,” katanya. – Agensi

No comments:

MY SWEET HEART

SUKA SAMA SUKA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2leep.com