OUR ADVERTISEMENT

Saturday, July 9, 2011

Gambar-gambar sekitar Perhimpunan BERSIH 2.0

Lautan manusia sedang membanjiri ibu kota Kuala Lumpur bagi menyertai Perhimpunan BERSIH 2.0
















\





























8 comments:

zarulfarhana said...

owg melayu saja....


napa nk wat cm nie...brsyukur ckit...negara kita xsgt mcm negara lain....
xda perang pa...
tp napa nk jdi cm nie lak...

^^eKaTiKaH^^ said...

astagaa..apew nak jadi dgn manusia zaman sekarang nie..sudah-sudahlah tu..tengok gamba2 kat atas nie dah mcm kat luar negara jew..mcm nak berperang..takutnye =______=

k.h.a.l.i.l.a said...

slalu lalu dan pegi kat beberapa tempat dlm gmbar kat atas. ish3...........

♥NuR SyAFiQah♥ said...

huhu mcm2...

Nadya O'Conner said...

nad copy dan backlink fahmi di entry ini..:)

Bagus Sangat Ker Bersih Ni Hah??

dark said...

melayu..melayu..

cepat sangat bersyukur...

hahahaha...minded sempit btul...

bnd simple..rakyat ttp ade hak..polis spttny mengawal bkn menghalang...

hahahaha..

ank muda yg masih dibelai dan dimanja ibu bapa,xpernah rase hidup berdikari...komen mcm nie la..xnmpk malaysia sedang dirompak oleh so-called-pentadbir-KERAjaan...hahahaha...celikkan sikit mata tu, bukak minda tu!..

=)

hahaha..

oh yes...I am keyboard warrior..

but my mind not as urs..n yes..these comment was FOR commentators below me and upcoming commentators that thinks that we should thanked to government who what they have do..

CikHaniBhulat said...

hurm..macam..xkira tua ke muda..angkut je ye pak polis...sokong...!!! yang kesian nye, budak2 pon terpaksa ikot mak pak diorg =)

Auni said...

DARK : auni setuju sangat2 ! 100 %

MY SWEET HEART

SUKA SAMA SUKA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2leep.com