OUR ADVERTISEMENT

Monday, July 18, 2011

Nurul Syuhada akhirnya bergelar isteri kepada Pegawai Bank


Pengacara jelita Majalah 3, Nurul Syuhada Nurul Ain Mohd Zain, 27, akhirnya menamatkan zaman solo dengan jejaka pilihan hati iaitu Raja Amir Raja Azwa, 29, berasal dari Sri Hartamas dengan sekali lafaz sahaja Nurul Syuhada sah bergelar isteri kepada Raja Amir. Upacara akad nikah itu disempurnakan oleh bapa pengantin perempuan dan disaksikan oleh Ketua Imam Masjid Al-Syakirin, KLCC.

Majlis akad nikah yang diadakan pada 16 Julai 2011 bermula sekitar 8:00 – 10:00 malam berlangsung dalam suasana yang penuh eksklusif.

Raja Amir Raja Azwa merupakan Pegawai bank berdarah kacukan Melayu dan Australia di sebelah ibu. Nurul syuhada telah berkawan rapat dengan Raja Amir sejak dua tahun lalu sebelum mereka memutuskan untuk mengakhirinya dengan ikatan perkahwinan

Majlis di The Binjai On The Park, KLCC Kuala Lumpur dengan bertemakan Morrocan, pelamin direka oleh perancang perkahwinan terkenal Khalid & Favors By Eddy. 

Majlis resepsi kedua-dua pihak akan berlangsung pada 23hb Julai, 2011 (Sabtu) bertempat di Grand Ballroom, Sime Darby Convention Centre.

Pihak Raja Amir menyerahkan mas kahwin berjumlah RM777 kepada Nurul Syuhada pengantin perempuan berserta wang hantaran berjumlah RM20,111. 

Nurul Syuhada menggayakan busana kaftan Muslimah off-white beserta tudung yang direka khas oleh pereka fesyen terkenal Radzuan Radziwil.
Foto kredit to ohbulan






1 comment:

Nadyahoney said...

muka lebih kurang n sama putih jer..

MY SWEET HEART

SUKA SAMA SUKA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2leep.com