OUR ADVERTISEMENT

Tuesday, July 19, 2011

Penampilan Lady Gaga dengan pakaian unik

Euuu...unlike! sapala nak pakai baju macam Lady Gagak ni?..tak tau la kalau ada yang betul-betul fanatik kat dia ni..menjengkelkan! memang dah nama artis barat macam-macam dorang nak peragakan, oppss sorry la kepada artis-artis Malaysia terutama yang muslim tu yang nak ikut macam stail dorang ni...seyesssly menggelikan bagi ku...sah-sah dedah sana sini kan jadi dosa tuu...















5 comments:

haslinda said...

ish... x cntik la... pelik3x.

cik najihah said...

ape ke pelik la minah ni...

Fezul Fadhley said...

saya ni xla minat sgt lady gagah ni.. i mean gaga.. tp vocal dye je sy minat.. penampilan.. reject! entah ape2..

Shuk_ArChie said...

Ni namanya mereben (merapu) atas nama fesyen... kah3..

CikHaniBhulat said...

pelik2 je lady gaga ni...

MY SWEET HEART

SUKA SAMA SUKA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2leep.com