OUR ADVERTISEMENT

Sunday, July 17, 2011

Hubungan Jennifer Lopez dan Marc Anthony berakhir


NEW YORK: Perkahwinan aktres dan penyanyi terkenal, Jennifer Lopez dengan penyanyi pop Latin, Marc Anthony berakhir, lapor majalah People, kelmarin.

Pasangan itu mengumumkan perceraian mereka selepas tujuh tahun berumah tangga dan mempunyai anak kembar berusia tiga tahun, Max dan Emme.


“Kami memutuskan untuk mengakhiri perkahwinan kami. Ini adalah keputusan yang sukar. Ia adalah penyelesaian yang terbaik.

“Ini adalah tempoh yang perit untuk semua yang terbabit. Kami harap tidak diganggu buat masa ini,” kata pasangan itu dalam kenyataan bersama.

Lopez, 41, dan Anthony, 42, berkahwin secara rahsia dalam satu majlis di Beverly Hills pada Jun 2004.

Perkahwinan itu berlangsung lima bulan selepas pertunangannya yang dibuat secara besar-besaran dengan Ben Affleck putus.

Lopez sudah dua kali berkahwin sebelum ini dengan pemilik restoran Ojani Noa dan bercerai pada 1998 dan perkahwinan kedua dengan penari latar Cris Judd, yang melayari alam rumah tangga daripada 2001 hingga 2003. 

Bintang salsa, Anthony pula mempunyai dua anak lelaki Cristin, 10, dan Ryan, 7, dengan perkahwinan terdahulunya bersama Ratu Cantik Universe, Dayanara Torres. 


Lopez dan Anthony dilaporkan memperbaharui ikrar perkahwinan pada 2008 selepas kembar mereka dilahir dan melakukan majlis yang sama tahun lalu sempena ulang tahun perkahwinan pada 5 Jun. – Reuters/ Agensi
sumber

1 comment:

Unknown said...

jodoh da x der..nak wat cane ek...trime jer..hehe

MY SWEET HEART

SUKA SAMA SUKA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2leep.com