OUR ADVERTISEMENT

Saturday, July 16, 2011

Pelajar lelaki ini dimarah kerana memakai kasut tinggi ke sekolah

kredit google

TRIBUNNEWS.COM - Biasanya, pelajar yang senang mengenakan pakaian serba seksi di kelas akan mendapatkan teguran.Namun, hal lain terjadi kepada seorang pelajar lelaki di wilayah Bay Area yang dikirim ke pejabat guru besar sekolah gara-gara muncul di SMA Riverview High School mengenakan kasut tinggi.

Dilapor My Fox Tampa Bay, Florida, Amerika Syarikat (AS), seorang pelajar mengaku jika pelajar lelaki ini merasa sangat percaya diri mengenakan kasut tinggi. "Dia senang memakainya kerana membuatnya percaya diri dan dia sangat suka memakainya," kata Hayley Stepp, teman sekelas lelaki ini.

Seorang guru kemudian melapor ke guru besar dan mengatakan jika kasut tinggi pelajar tinggi sangat menganggu di kelas.Guru besar Bob Heilmann mengatakan jika sempat terjadi pertengkaran sehingga dia meminta si pelajar lelaki mengganti kasutnya.

"Sebagai guru besar sekolah, saya harus membuat keputusan sebagai orangtua juga jadi saya harus memastikan jika dia baik-baik saja. Ia tidak ingin si pelajar itu menjadi korban cercaan teman-temannya.


2 comments:

SoLy SoLicious said...

ha.ha.ha... gatal lagi pakai heels p bljaq

sherah said...

org mcm ne punn ada. hahaha :D

MY SWEET HEART

SUKA SAMA SUKA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2leep.com