OUR ADVERTISEMENT

Sunday, July 10, 2011

Lelaki penggoda bawa lari gadis lepasan IPT


Seorang penjenayah yang mempunyai tiga rekod kes dadah menjadi buruan polis selepas memperdaya dan melarikan seorang gadis lepasan universiti sejak dua minggu lalu.

Suspek yang pernah mempunyai dua isteri dikesan menjadikan wanita lepasan IPT sebagai sasaran utama untuk digoda sebelum diajak kahwin lari.

Dalam kejadian terbaru 26 Jun lalu, suspek didakwa mengamal ilmu penunduk melarikan graduan, Hazwani Mohmad Diah, 23.

Bapa saudara mangsa, Mohd Hanafi Abu Bakar, 35, berkata Hazwani berkenalan dengan suspek sejak awal tahun dan menjadi sukar dikawal dan panas baran.

Menurutnya, kehilangan Hazwani disedari keluarga pada jam 8 pagi 26 Jun lalu di rumah mereka di berek polis Rantau Panjang, Kelantan.

“Keluarga percaya dia dilarikan kenalan lelaki bernama Mohd Faizal, 34, yang tinggal di Gombak, Selangor.

“Entah apa ilmu digunakan kerana Hazwani tiba-tiba menghantar SMS pada kakaknya 3 Julai lalu memberitahu ingin bernikah secara haram dengan lelaki itu di Padang Besar, Perlis.

“Saya dan ayah mangsa menuju ke rumah lelaki itu di Kampung Bendahara, Jalan Sungai Tua dengan bantuan polis dan berjaya menemui abangnya yang menunjukkan rumah lelaki itu,” katanya.

Menurutnya, mereka terkejut diperkenalkan kepada seorang wanita yang mengaku isteri suspek.

Wanita berusia 30-an itu memberitahu kehidupannya daif dan terpaksa menyara anak berusia setahun hingga 12 tahun.
“Kami diberitahu suspek turut mempunyai isteri kedua, juga graduan di Pahang sebelum merancang berkahwin dengan Hazwani. “Agak menyedihkan apabila Hazwani yang juga graduan Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI) hanya menunggu surat arahan memulakan tugas sebagai guru,” katanya. Orang ramai yang ada maklumat dan melihat mangsa diminta menghubungi talian 019-3154900 dan 016-9364025.

sumber sini

3 comments:

kusyi said...

bhye nyeeeeeee... sblum bce entry ni.. ingatkan..pompuan tuh bute..hak3.. rupa2nya lelaki tuh maen kotor! geli geleman eden!

Unknown said...

ishh.. takot nye.. bahye la org yg gune ilmu setan nie..


=.=

Unknown said...

lelalaki sangap betol la ishishish

MY SWEET HEART

SUKA SAMA SUKA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2leep.com